Motoryzacja

Jak wybrać nazwy koszyków hot dogów

By 13 marca 2020 No Comments

Nazwa stoiska z hot dogami to ważne oświadczenie, które podajesz opinii publicznej na temat swoich produktów i usług. Ważne jest, aby wysłać poprawną wiadomość, aby mieć odpowiednią nazwę. Dobry wybór nazwy może naprawdę wpłynąć na przyciągnięcie klientów na twoje stoisko, a zły wybór może doprowadzić do konkurowania.

W tym artykule przyjrzymy się niektórym pomysłom na wybór nazw koszyków z hot dogami i omówimy, dlaczego dobre imię może być czynnikiem przyczyniającym się do Twojego sukcesu.

Znaczenie nazwy firmy hot dog

Niektórzy ludzie nie wyobrażają sobie, że nazwa jest bardzo ważnym czynnikiem przy otwieraniu stoiska z hot dogami. W końcu masz do czynienia z tak wieloma innymi sprawami, takimi jak przepisy i sprzęt, które wydają się o wiele ważniejsze. Jednak ważne jest, aby opracować markę, która pomoże zrobić dobre pierwsze wrażenie na ludziach w twoim regionie. Silna nazwa daje również klientom coś, co mogą łączyć ze wszystkimi pozytywnymi doświadczeniami, które mieli z tobą i twoimi hot dogami z czasem.

Zrób to oczywiste

Wiele skutecznych nazw firm daje potencjalnym klientom jasny komunikat o tym, jakie produkty lub usługi oferują. Aby to wyjaśnić, zdecydowanie powinieneś rozważyć wybranie czegoś, co używa słów Hot Dogs & # 39; lub przynajmniej & # 39; Psy & # 39;

Utrzymaj to w czystości

Na forach internetowych znajduje się wiele postów o zabawnych nazwach hot dogów. Ze względu na kształt hot doga i powiązane słowa, takie jak & # 39; Kiełbasa & # 39; i & # 39; weiner & # 39; Niektórzy ludzie myślą o używaniu imion z konotacjami seksualnymi. Dzięki takiemu podejściu możesz uzyskać naprawdę fajne wyniki, a nawet znaleźć nazwę, którą pokocha niewielka część Twojego rynku. Jeśli jednak nie uważasz, że taki wybór pasuje do wyjątkowej lokalizacji, lepiej nie ryzykować wyodrębnienia części rynku. Utrzymuj go w czystości i upewnij się, że twoje imię nie zawiera niczego, co mogłoby być obraźliwe dla grupy wiekowej, płci, religii lub kultury.

To nie znaczy, że nie możesz wymyślić niczego sprytnego lub zabawnego. Niektóre z najlepszych hot-dogów obejmują używanie gier słownych lub zabawny wybór słów. Upewnij się tylko, że większość ludzi & # 39; zdobądź to & # 39; i nie drapcie głowy.

Burza mózgów pomysłów

Świetnym sposobem na wymyślenie wspaniałych nazwisk jest usiąść przy kawałku papieru i zapisać listę słów, które możesz dołączyć. Możesz rozważyć słowa związane z rodziną, miejscem pobytu, produktami lub usługą. Jeśli jesteś na & # 39; Styl Chicago & # 39; Na przykład psy mogą chcieć dołączyć słowo „Chicago”. jakoś w nazwie.

Prosty i niezapomniany

Upewnij się, że używasz nazwy, która jest prosta, niezapomniana i łatwa do wymówienia. Jak tylko wybierzesz listę wyboru z opcjami, powinieneś pozwolić znajomym i rodzinie je uruchomić i zobaczyć kilka dni później, które mogą poprawnie wywołać i wymówić. Utrzymanie go w formie krótkiej i słodkiej ułatwi także wyświetlanie go na logo, oznakowaniu i innych materiałach marketingowych.

Własne imię

Twoje imię i nazwisko powinno być unikalne na rynku i wyraźnie odróżniać się od wszystkich innych lokalnych firm fast food. Przed podjęciem decyzji o nazwie należy upewnić się, że żadna inna powiązana firma nie korzysta z dokonanego wyboru. Jeśli Twoje nazwisko narusza znaki towarowe zarejestrowane przez inne firmy, być może będziesz musiał podjąć kosztowne kroki prawne lub zmienić nazwę. Zbadaj proponowane imię i potwierdź, że jest ono dostępne i nie narusza własności innych osób.

Bądź szczęśliwy

Powinieneś wybrać imię, które kochasz. Bez wątpienia usłyszysz i zobaczysz dużo z wózka z hot dogami i nie chcesz mieć tego dość. Powinno cię zainspirować, sprawić, byś ciężko pracował i odnosił sukcesy.

Chwyć domenę

Przed podjęciem decyzji możesz sprawdzić, czy odpowiednia nazwa domeny jest dostępna. Jak tylko podejmiesz decyzję, powinieneś ją natychmiast zarejestrować. W pewnym momencie może być konieczne umieszczenie witryny internetowej i nie chcesz, aby ktokolwiek ją najpierw otworzył.

Zrób to dobrze za pierwszym razem

Zmiana nazwy firmy po uruchomieniu firmy to straszna myśl. Nie tylko zaszkodzisz reputacji i dobrej woli, którą zbudowałeś, ale także ponosisz koszty drukowania i oznakowania podczas rebrandingu. Upewnij się, że poświęcasz tej ważnej decyzji uwagę, na którą zasługuje.

Nazwa stanowi dużą część obrazu, który będzie miał publicznie twój wózek z hot dogami. Upewnij się, że wybrałeś odpowiednią nazwę, która będzie odpowiadać tej pracy i będzie ci dobrze służyć przez wiele lat.