Rozwój osobisty

Niesamowity jadalny e-book! Duży skok w sztuce marketingowej

By 12 marca 2020 No Comments

Dla tych z nas, którzy zawsze pisali kopie i nagłówki, gdy łamane ołówki i teetaur roget z uszami osła były jedynymi wyznacznikami naszego prywatnego uwielbienia słów, e-book jest niczym innym jak cudem.

Kto mógł sobie wyobrazić dzień, w którym moglibyśmy napisać atrakcyjny streszczenie produktu, żywą funkcję komunikacji korporacyjnej i dynamiczny branding do natychmiastowego spożycia?

E-book to duży skok w celach marketingowych i ważne narzędzie dla reklamodawców, sprzedawców i promotorów nowoczesnych towarów i usług. W obecnym wieku informacji e-book apetytuje fakty i liczby. Dzięki chwytliwym tytułom i kuszącym okładkom sprawia, że ​​język marketingowy jest smaczny. Dzięki diagramom, grafice i w pełni uporządkowanej bibliografii, e-booki oferują trafne i dające do myślenia komentarze na temat rzeczy ważnych dla konsumenta, nabywcy i / lub grupy docelowej.

Oto kilka innych powodów, dla których dobrze zaprojektowane, umiejętnie zbadane i profesjonalnie zaprojektowane e-książki powinny stanowić integralną część każdej strategii marketingowej:

Natychmiastowa satysfakcja: Wyraźnie rozwinęliśmy się w impulsywne społeczeństwo. W „epoce chwili” konsumenci oczekują szybkich informacji. Nie mamy już luksusu oczekiwania na wydrukowanie i wysłanie czegoś jako „przyjazną kontynuację”. Obserwacja musi teraz nastąpić, a e-book może zostać wysłany e-mailem w ciągu kilku sekund, a następnie wyświetlony, pobrany i wydrukowany po otrzymaniu. Nie ma lepszego czasu niż teraz i lepszych informacji niż myśli i trendy.

Wszechstronny: umieszczenie e-booka w skrzynce odbiorczej potencjalnego klienta to naprawdę dopiero początek. E-książki są wszechstronne i wszechstronne i mogą być używane w różnych cyfrowych ustawieniach krajowych. Linki do e-booków mogą być drażnione na stronach internetowych, osadzone na stronach docelowych, prezentowane w mediach społecznościowych, prezentowane w komunikacie prasowym i wstawiane w kodzie QR. Można je pisać, publikować, udostępniać i tweetować z różnymi nagłówkami, okładkami i pokusami. Są uosobieniem niewiążącego i nieskomplikowanego wezwania do działania. Są to nie tylko urządzenia, ale także niezliczone kanały marketingowe.

Story Marketing Vehicle: Jedną z najpotężniejszych funkcji e-booka jest umiejętność opowiadania atrakcyjnych historii marketingowych. Opowiadanie historii jest jednym z najstarszych i najbardziej dynamicznych darów ludzkości. Umieszczenie faktów, liczb i danych w komunikacie tematycznym nie tylko powoduje większe zaangażowanie, ale także znacznie większą lojalność odbiorców. W końcu opowiadanie historii to sposób, w jaki niezliczone pokolenia zachowały przed nami historię i tradycję. Współczesne badania potwierdzają, że bardziej prawdopodobne jest zachowanie informacji przedstawionych w formie opowieści. Mówiąc najprościej, świetne marki opowiadają wspaniałe historie, a e-książki to idealny format do rozwijania siły narracji.

Pokolenie międzypokoleniowe: E-bookom udało się również zrobić to, co może zrobić tylko kilka programów marketingowych i platform ... podobają się w równym stopniu tysiącleciom, jak i wyżu demograficznego. Tysiąclecia pragną przede wszystkim aktualnych i modnych treści, które można odczytać na telefonie, tablecie lub notatniku. Z drugiej strony osoby z wyżu demograficznego często mają możliwość wydrukowania informacji w formie drukowanej, aby mogli usiąść i sprawdzić je w staromodny sposób. Elastyczna konfiguracja e-booka uwzględnia oba ustawienia. Jeśli jest napisane i zaprojektowane poprawnie, jest to rozwiązanie demograficzne.

Evergreen Content: Dzięki starannemu planowaniu i pisaniu strategicznemu e-book może również zapewniać ważne, wiecznie zielone treści do celów SEO. Jest to nowoczesny sposób na powiedzenie możliwej do znalezienia kopii, która nigdy nie jest tak naprawdę nieaktualna. Zawartość Evergreen może przyciągać czytelników na dłuższy okres ze względu na jej wieloletni charakter. Tak więc zawsze odpowiedni e-book może być odpowiedzią na podtrzymanie zaangażowania użytkowników i budowanie świadomości marki na dłuższą metę. Zapomnij o debacie między twardą i miękką okładką. Zbudowanie trwałej biblioteki e-booków lub nawet bezpłatnego sklepu z e-bookami może być najpotężniejszym narzędziem marketingowym dla produktów i marek, które chcą być zauważane i odnawiane.

Marketerzy szukający kolejnego narzędzia do automatyzacji lub kuracji mogą chcieć zrobić sobie przerwę. Jeśli spojrzysz na zwariowane wskaźniki algorytmów, ponownego ukierunkowania, śledzenia, zarządzania tagami, analiz predykcyjnych, wymiany danych, testowania A / B, podejmowania decyzji w czasie rzeczywistym, CRM, CMS i SEO, może się okazać, że jest to dobrze napisany i bardzo angażujący e-book, który przedstawia kluczowe zalety Twojego produktu, usługi lub marki, może być najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić dla swojej firmy w tym roku.