Podróże

Reklama filiżanki kawy jako rodzaj reklamy specjalnej

By 13 marca 2020 No Comments

Reklama kubków z kawą jest jednym z najsilniejszych środków przekazu, ponieważ tysiące ludzi kupują go codziennie. Filiżanki do kawy to najszybciej rozwijający się segment reklamy zewnętrznej w Stanach Zjednoczonych. Kawa jest osobista. Pobudza myśl i angażuje konsumenta w sposób i sposób, w jaki inne medium tego nie potrafi. Kawa sprawia, że ​​czujesz się dobrze ze sobą.

Reklama kubków z kawą jest skuteczna na trzy ważne sposoby. Z jednej strony masz duży wpływ na reklamę marki. Widoczność i inny sposób na odczytanie przesłania marki powtarza się za każdym razem, kiedy popijasz napój. Kolejnym jest to, że reklama kubków z kawą oferuje prawdziwie interaktywne wrażenia marki, które przemawiają do głównej grupy docelowej w ciągu dnia pracy. Wreszcie, średni widok 4 na filiżankę jest widoczny dla ruchu i kolegów z biura.

Reklama filiżanek kawy oferuje markom dynamiczną i ukierunkowaną formę zabezpieczeń marketingowych, które trafiają bezpośrednio w ręce ich rynku docelowego. Promocyjnych filiżanek do kawy można użyć do skoncentrowania się na krajowej sile roboczej, gdzie i kiedy marki chcą tego w godzinach pracy. Ten ekonomiczny nośnik reklamy generuje średni czas przebywania wynoszący 10–20 minut.

To najtańszy sposób reklamowania się na filiżankach kawy w restauracji. Twoja reklama biznesowa będzie wyświetlana za nieco ponad 3 USD tygodniowo przez 1 rok. Niezliczone osoby czytają Twoją reklamę codziennie przez cały rok. Ludzie poświęcają czas na czytanie reklamy słowo w słowo, ponieważ utknęli w restauracji lub w jadalni i nie mają nic do roboty, dopóki posiłek nie dotrze po zamówieniu posiłku. Jeśli tylko z nudów klienci restauracji podniosą Diner Cup, ponieważ natychmiast zauważą, że na wszystkich kubkach są wydrukowane reklamy, otrzymują je i czytają. To jest właśnie cel reklamy. Aby potencjalny klient zwracał baczną uwagę na to, co reklamujesz. To naprawdę działa! Nie można znaleźć innego rodzaju reklamy, która bezpośrednio dociera do większej liczby osób za mniejsze pieniądze na reklamę.

Reklama filiżanki kawy jest rodzajem reklamy specjalnej. Istnieje wiele różnych form reklamy. Przykłady obejmują rzecznictwo, porównawcze, kooperatywne, bezpośrednie, informacyjne, instytucjonalne, outdoorowe, perswazyjne, produktowe, przypomnienia, miejsca zakupu i reklamy specjalne. Reklama niszowa, taka jak reklama kubków papierowych, może być formą promocji sprzedaży w celu zwiększenia świadomości społecznej na temat nazwy firmy. To jak znakowanie swojej firmy w umyśle ludzi za pomocą artykułów, których używają na co dzień. Firma może nosić swoją nazwę na wielu przedmiotach, takich jak: B. filiżanki do kawy, nakrętki, szkło, torby sportowe, kurtki, breloki i długopisy. Wartość reklamy specjalnej zależy od tego, jak długo używane są artykuły. Dzięki tym inicjatywom wiele firm z powodzeniem osiąga swoje cele w zakresie zwiększenia rozpoznawalności i sprzedaży.