Podróże

Restauracja POS - przepis na sukces

By 13 marca 2020 No Comments

Każdy, kto pracował w branży hotelarskiej, wie, że wymagania wymagane do terminowego dostarczania wysokiej jakości artykułów spożywczych od uprzejmego i wydajnego personelu mogą przetestować umiejętności i spokój mistrza Zen!

Tak wiele czynników odgrywa jednocześnie rolę i należy je traktować tak precyzyjnie, że wielu zapracowanych właścicieli restauracji porównuje doświadczenia z osobami zmieniającymi talerze, które potrafią jednocześnie obrócić kilka talerzy na wąskich bambusowych tyczkach.

Systemy POS dla restauracji można dostosować do pracy z takim samym poziomem doskonałości i wydajności, czy to w restauracjach wysokiej klasy, na wynos, sklepach z fast foodami, obiektach hotelowych / kawiarniach, czy usługach odbioru / dostawy .

Typowa konfiguracja POS w restauracji obejmuje centralnie umieszczony monitor z ekranem dotykowym do wprowadzania zamówień, co najmniej jedną kasę z szufladą na gotówkę, drukarkę pokwitowań i czytnik kart kredytowych / EFTPOS.

Spójrzmy więc na gorączkowy scenariusz restauracji, w którym właściciele wprowadzili najnowocześniejszy system kas restauracyjnych:

Sześcioosobowa grupa, która wcześniej dokonała rezerwacji, przyjeżdża na kolację o 19:30. Postanawiają delektować się koktajlami w barze przed kolacją i wszyscy przekazują zamówienie personelowi baru. Kelnerka koktajlowa dodaje napoje do monitora z ekranem dotykowym, na którym zamówienia są przypisywane do numeru stołu

Po koktajlach goście podchodzą do stolika, który wyświetla się na centralnym monitorze. Po przyjęciu zamówień i przydzieleniu gościom miejsc siedzących, do każdej restauracji można natychmiast wprowadzić wybory za pomocą szybkiego i łatwego w obsłudze systemu wyświetlania, który wysyła zamówienia na żywność bezpośrednio do kuchni, a zamówienia na napoje bezpośrednio do baru.

System POS w restauracji identyfikuje rozruszniki, dzięki czemu można je najpierw wyświetlić na czytelnym monitorze w kuchni lub wydrukować na drukarce w kuchni. Dania główne są wyświetlane na ekranie w ustalonym czasie po przystawkach lub drukowane po ich przywołaniu.

Gdy szefowie kuchni wypełnią przystawki, kelnerzy są powiadamiani za pośrednictwem kasy, a każdy posiłek jest dostarczany zgodnie z przypisanymi numerami miejsc.

Podczas posiłku goście zamawiają dodatkowe butelki wina, które są rejestrowane w systemie i wysyłane bezpośrednio do baru.

W międzyczasie główne dania zostały przygotowane i mogą być podawane po przerwie po przystawkach. Po raz kolejny kelnerzy wiedzą, który obiad zamówił, który posiłek i świeże, ciepłe posiłki są serwowane.

Po posiłku entuzjastyczni goście zamawiają kawę i likiery. Zamówienia na kawę wysyłane są do baristy, a likiery do personelu baru.

Pod koniec wieczoru każda z trzech par poprosiła o indywidualną fakturę, którą bez problemu obsługiwał system POS w restauracji. Każdy rachunek zawiera szczegółowy wykaz napojów, posiłków, kaw i likierów podawanych parze, zmniejszając ryzyko pomyłek lub niewłaściwych zakładek.

Płatności można łatwo dokonać za pomocą czytnika kart EFTPOS / karty kredytowej na stanowisku kelnera i goście wychodzą. Są entuzjastycznie nastawieni do jakości jedzenia oraz szybkiej i sprawnej obsługi ze strony kierownictwa i pracowników.

Z punktu widzenia zarządzania automatyzacja wielu różnorodnych zadań potrzebnych personelowi naziemnemu oznacza, że ​​mogą oni skoncentrować się na doskonałej obsłudze klienta i dać swoim gościom poczucie, że każde życzenie spełni się natychmiast i z uśmiechem.

Personel kuchni uważa również, że system punktów sprzedaży w restauracji jest korzystny, ponieważ szybko nabazgranych zamówień na jedzenie nie można źle odczytać. System umożliwia śledzenie wszystkich zamówień, kiedy zostały przetworzone oraz które zamówienia powinny zostać dostarczone, kiedy i specjalne zamówienia.

Główne składniki udanej restauracji, kawiarni, zwykłej restauracji lub sklepu z fast foodami są zawarte w specjalnym systemie kasowym w restauracji, który zapewnia bezproblemowe zarządzanie, zadowolonych pracowników i zadowolonych klientów. Przepis na sukces rzeczywiście!